poniedziałek, 31 marca 2014

Coś o najlepszej przyjaciółce.

Cześć, jak minęła niedziela?
Mi jakoś nudno, nic mi się nie chce;/ Byłam w kościele na 13.30 potem pojechałam do wujka i będę musiała iść na prześwietlenie.. grr. Potem zjadłam obiadek i leżałam. Dziś postanowiłam, że napiszę coś o najlepszej przyjaciółce.
  Klaudia Jurczak- Jest moją najlepszą przyjaciółką. BFF i te sprawy. Bardzo dobrze się dogadujemy. Czasem jak nie umiemy się dogadać, to robimy zakłady. Jest śliczna i chudziutka, a mówi, że nie-.- Widujemy się przeważnie codziennie. Wiem o niej wszystko, jak ona o mnie. Jest o rok młodsza;3 Przyjaźnimy się już w sumie około 2 lat. Mamy bardzo dużo wspomnień haha. Jak na przykład udawanie gwałtu, jeżdżenie na rowerach, wspólne nocowanie u siebie, no często u siebie śpimy haha, wspólne spacery i ten patyk w nosie (y) Czasem, teraz już rzadziej biegałyśmy, tylko z nią się nie da, co 5 min się zatrzymuje-.- Robimy wszystkie rzeczy razem, jeździmy z moim tatą na zakupy haha. I ogl wszystkie inne możliwe rzeczy. Chodzi do chełmca do szkoły i często po nią przychodzę i wracamy razem do domu. Rzadko ona po mnie przychodzi;/ Mamy sobie kupić basen, trampolinę, skuter i force na pól hahah. Ostatnio pomagała mi w 'ogródku' zbierać kamyczki i otworzyłam balkon i puściłyśmy na całą głośność muzykę i tańcząc zbierałyśmy te kamienie haha. Zawsze się z czegoś śmiejemy, ostatnio jak była u mnie znalazłyśmy różne, głupie piosenki i się śmiałyśmy. Jak jesteśmy razem to jesteśmy takimi małymi zboczuszkami haha. Wszystko jej mogę powiedzieć jak ona mi. Bardzo jej ufam. Wkurza mnie w niej jedna taka rzecz. Jak się sprzeczamy to zawsze mówi takie ''noo!'' i to jest bardzo denerwujące! Czasami w niektórych sprawach nie potrafi pocieszyć, doradzić, ale się przyzwyczaiłam. Często pożycza ode mnie lakier hah. Ostatnio chciałyśmy robić koktajl i oczywiście my dałny wzięłyśmy takie coś, nie wiemm jak się nazywało i myślałyśmy, że to nam zmiksuje owoce, a tylko starło kiwi;/ i potem znalazłam blender i zrobiłyśmy, zajęło nam to może z półtory godziny haha, ale wyszło bardzo dobre:3 Spędziłyśmy razem sylwester i było bardzo fajnie. Nie lubi jak coś robię przy niej;/ Właśnie do mnie przyszła. Jej marzenie to pojechać na Malediwy. Ma urodziny 13 kwietnia za równe dwa tygodnie. Teraz przeżywa, że ma urodziny w niedziele i to palmową. Mamy swoje słownictwo haha. Uwielbia kolor czarny i zielony. Podobają nam się te same rzeczy, dresy, force i wgl dużo innych. Jest bardzo wrażliwa, delikatna i bardzo bardzo kochana! Cieszę się, że wprowadziłam się właśnie obok Klaudii, bo tak to bym nie poznała tak wspaniałej osoby jak ona. Teraz się przyjaźnimy i mam nadzieję, że tak będzie jak najdłużej. Bardzo mocno ją kocham! Najmocniej na świecie <3
Moja!
Kiedyś z wycieczki :3
Podoba jej się to zdj bardzo haha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

każdy komentarz to dla mnie motywacja żeby dalej działać na tym blogu :* !!!!